google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Μελέτη αναβάθμισης οδικής ασφάλειας στο τμήμα Πύργος- Καλό Νερό

Μελέτη αναβάθμισης οδικής ασφάλειας στο τμήμα Πύργος- Καλό Νερό

Στόχος να περαιωθεί η δημοπράτηση μέχρι το τέλος του 2016 για τμήμα από κόμβο Καλού Νερού έως ανισόπεδο κόμβο Κυπαρισσίας
 
-Δημοπρατείται τη Δευτέρα η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρα- Πύργος
 
Την έναρξη της διαδικασίας για τη δημοπράτηση της κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος ανακοίνωσε χθες από τον Πύργο της Ηλείας ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
Όπως είπε ο υπουργός, η δημοπράτηση του έργου, το οποίο είναι ενταγμένο στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, θα γίνει την ερχόμενη Δευτέρα, ούτως ώστε τα έργα να ξεκινήσουν στις αρχές του 2015.
Επίσης, έκανε ανακοινώσεις για τον οδικό άξονα Πύργος- Καλό Νερό Μεσσηνίας και για το τμήμα του αυτοκινητόδρομου από τον κόμβο Καλού Νερού έως τον ανισόπεδο κόμβο Κυπαρισσίας.
 
Καλό Νερό-Κυπαρισσία
Αναφερόμενος στο τμήμα του αυτοκινητόδρομου από τον κόμβο Καλού Νερού έως τον ανισόπεδο κόμβο Κυπαρισσίας, είπε πως ο αυτοκινητόδρομος έχει μήκος 30 χιλιομέτρων με εκτιμώμενο προϋπολογισμό που φθάνει στα 130 εκατ. ευρώ, ενώ σχετικά με τη δημοπράτηση τόνισε ότι θα γίνει μετά την ολοκλήρωση των υπολειπομένων μελετών, προκειμένου να έχει περαιωθεί μέχρι το τέλος του 2016.
 
Πύργος- Καλό Νερό
Σε ό,τι αφορά το τμήμα Πύργος- Καλό Νερό, μήκους περίπου 60 χιλιομέτρων, ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε ότι το υπουργείο Υποδομών θα προβεί σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες για την εκπόνηση της μελέτης αναβάθμισης οδικής ασφάλειας του υπάρχοντος δρόμου, όπως ανακατασκευή ασφαλτοτάπητα, κατασκευή στηθαίων, περισσότερος ηλεκτροφωτισμός, έλεγχος ισόπεδων διασταυρώσεων, δημιουργία κυκλοτερών κόμβων κ.ά.
 
Πάτρα- Πύργος
Όσον αφορά στον αυτοκινητόδρομο Πάτρας- Πύργου, ο υπουργός Υποδομών ανακοίνωσε πως η δημοπράτηση αφορά στην ολοκλήρωση κλειστού αυτοκινητόδρομου μήκους 75 χιλιομέτρων, ενώ η δαπάνη του έργου φθάνει τα 475 εκατ. ευρώ. Σχετικά με το χρόνο ολοκλήρωσης του έργου, ανέφερε ότι στόχος είναι οι εργασίες να έχουν τελειώσει κατά το δυνατόν παράλληλα με τα έργα στον δρόμο Κορίνθου-Πατρών.
Η κατασκευή τού αυτοκινητόδρομου, σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοΐδη, θα περιλαμβάνει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και λωρίδες έκτακτης ανάγκης, επτά ανισόπεδους κόμβους, δύο σταθμούς εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών, πλήρες παράπλευρο και κάθετο δίκτυο με ανισόπεδες διαβάσεις, καθώς και συνδετήριες οδούς.
Επίσης, πρόσθεσε ότι έχει ήδη συντελεστεί το σύνολο των απαιτούμενων απαλλοτριώσεων για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου και μέσα στο 2014 θα συντελεστούν και οι υπολειπόμενες απαλλοτριώσεις, που αφορούν στο παράπλευρο δίκτυο.
Ακόμη, ο κ. Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε πως θα γίνουν έργα για τη βελτίωση της σύνδεσης του αυτοκινητόδρομου με την Αρχαία Ολυμπία, το λιμάνι της Κυλλήνης, το αεροδρόμιο του Αράξου και τη Βιομηχανική Περιοχή της Πάτρας.
Αναφερόμενος στα οφέλη που θα προκύψουν την περίοδο κατασκευής, τόνισε ότι το έργο αναμένεται να δημιουργήσει 1.500 θέσεις εργασίας τα επόμενα δύο χρόνια, ενώ μετά την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου, τουρισμός, αγροτικά προϊόντα, μεταποίηση και υπηρεσίες θα ευνοηθούν περισσότερο από ποτέ στην περιφέρεια της Δυτικής Ελλάδας.
Όπως είπε ο κ. Χρυσοχοΐδης, με την κατασκευή του νέου οδικού δικτύου εξοικονομείται χρόνος στις μετακινήσεις των πολιτών, «αλλά πάνω από όλα σώζονται ανθρώπινες ζωές, αφού θα μπει τέλος και στη μαύρη σελίδα των πολύνεκρων και οδυνηρών δυστυχημάτων».
 

1 Σχόλια

Νεότερη Παλαιότερη