google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Καμποσιώρης «Χαρά και τιμή να συνεχίσω την καριέρα μου στον ΑΟΚ»

Καμποσιώρης «Χαρά και τιμή να συνεχίσω την καριέρα μου στον ΑΟΚ»

Το τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα για την ομάδα της Κυπαρισσίας είναι ο νεαρός Γιάννης Καμποσιώρης. Ο ταλαντούχος παίκτης αποκτήθηκε από την Κ-20 του ΠΑΣ Γιάννενα και ήδη έχει άφησει άριστες εντυπώσεις. Ο ίδιος μίλησε για την πρώτη επαφή αλλά και πως αισθάνεται που ανήκει πλέον στον ΑΟΚ. Συγκεκριμένα, δήλωσε: «Η πρωτη επαφή έγινε όταν ο μάνατζερ μου Άκης Τρουπακης, μίλησε με τους παράγοντες του Α.Ο. Κυπαρισσιας. Οι άνθρωποι ενδιαφέρθηκαν και έτσι συμφωνήσαμε ένα δοκιμαστικό 4 ημερών.
Άρεσα στον προπονητή μου Αλέξη Μαντζουνη και έδωσε το οκ να ενταχθώ στο δυναμικό της ομάδας. Ειναι χαρά και τιμή για εμένα να συνεχίσω την καριέρα μου στην Κυπαρισσια. Ειναι ένα ιστορικό σωματείο που κάνει πρωταθλητισμό και ελπίζω με την παρουσία την δικιά μου αλλά και τον υπόλοιπων παιδιών να πετύχουμε τους στόχους της ομάδας το οποίο ειναι το πρωτάθλημα» Τέλος, Ο Α.Ο. Κυπαρισσιας είναι μια από τις ποιο ιστορικές ομαδες της περιοχής και μας έχει συνηθίσει να ειναι σε υψηλό επίπεδο ανταγωνιστικότητας και να πρωταγωνιστεί. Το κλίμα στην ομάδα ειναι παρά πολύ καλό, ο προπονητής ειναι πάντα δίπλα μας, η διοίκηση από τήν πλευρά της ειναι πάντα δίπλα στην ομάδα και κατά την γνώμη μου αδικείται που αγωνίζεται στο Ά” Τοπικό και θα έπρεπε να αγωνίζεται σε υψηλότερο επίπεδο».

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη