google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ Ο ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΚΟ ΚΟΛΠΟΣ

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ Ο ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΚΟ ΚΟΛΠΟΣ

Με τη συνεργασία και την ενότητα δυνάμεων, την ανάδειξη, προβολή και προώθηση της περιοχής, μπορεί να δημιουργηθεί ένα κυρίαρχο brand name του Κυπαρισσιακού κόλπου, για να αναδειχθεί σε τουριστικό προορισμό και πόλο έλξης, στο πλαίσιο μιας ήπιας ανάπτυξης, όπως τονίστηκε στην 1η Ημερίδα Ανάπτυξης του Κυπαρισσιακού κόλπου που διεξήχθη το πρωί της Κυριακής στο συνεδριακό χώρο του “Hotel Natura Club & Spa”, στη Βλασσάδα Καλού Νερού, από την «Πρωτοβουλία Συνεργασίας Τουριστικής Ανάπτυξης». Στην ημερίδα συμμετείχαν επιχειρηματίες του τουριστικού κλάδου από την Τριφυλία και την Ηλεία, οι οποίοι, μέσα από τα κοινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν, μοιράζονται ανησυχίες, σκέψεις, ιδέες, αντιλήψεις για την ανάπτυξη του Κυπαρισσιακού κόλπου. Επίσης, την παρακολούθησαν εκπρόσωποι τοπικών συλλόγων και φορέων. Κατά τη διάρκειά της έγινε γόνιμος διάλογος, με σοβαρές εισηγήσεις και τοποθετήσεις τεκμηριωμένες για το κοινό μέλλον και την κοινή προοπτική ανάπτυξης του Κυπαρισσιακού κόλπου, ενώ κατατέθηκαν και καταγράφηκαν σημαντικές και ενδιαφέρουσες προστάσεις, ώστε να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά και χαρακτηριστικά πλεονεκτήματα της περιοχής, όπως η ιστορία, ο πολιτισμός, οι αρχαιότητες, τα θρησκευτικά μνημεία, οι γεώτοποι, το άπειρο φυσικό κάλλος, οι κλιματολογικές συνθήκες, τα ποιοτικά αγροτικά προϊόντα, οι δράσεις και δραστηριότητες – εκδηλώσεις και η στενή συνεργασία με αρχές, φορείς και συλλόγους. Επισημάνθηκε, δε, η αναγκαιότητα σύστασης ενός και ενιαίου, δυνατού και μεγάλου Συλλόγου Ξενοδόχων στον Κυπαρισσιακό Κόλπο και το αίτημα για μία και ενιαία Περιφέρεια Πελοποννήσου, ενώ αναφορές έγιναν και στα έργα υποδομής που απαιτούνται, πρωτίστως με την ολοκλήρωση των οδικών αξόνων Πύργος – Καλό Νερό και Καλό Νερό – Τσακώνα κ.ά. Σύντομους χαιρετισμούς απηύθυναν ο γενικός γραμματέας του Δήμου Τριφυλίας, Γιώργος Φιλντίσης, ο αντιπρόεδρος του Δ.Σ. Τριφυλίας – δημοτικός σύμβουλος της μείζονος μειοψηφίας, Δημήτρης Κουτσούλης, ο πρόεδρος της Ελεγκτικής Επιτροπής της Ομοσπονδίας Εμπορικών Συλλόγων Πελοποννήσου και Νοτιοδυτικής Ελλάδας, Παναγιώτης Παναγιωτόπουλος, ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, Κώστας Τζαμαλούκας και ο εκπρόσωπος της αντιπεριφερειάρχη Πελοποννήσου Ντίνας Νικολάκου, Ιωάννης Μποζίκας.
Στην εισήγησή του, ο ιδιοκτήτης του “Hotel Natura Club & Spa” και εκ των ιδρυτικών μελών στην «Πρωτοβουλία Συνεργασίας Τουριστικής Ανάπτυξης», Αντώνης Τζαναβάρης, επισήμανε: «Στόχος μας είναι ο ενιαίος Κυπαρισσιακός Κόλπος και η τουριστική ανάπτυξη αυτού! Αυτό που θέλουμε να επισημάνουμε είναι η απουσία Περιφερειών και Δήμων. Αυτό μας στενοχωρεί. Ο Κυπαρισσιακός Κόλπος είναι αυτό που μας ενώνει και πασχίζουμε σήμερα να δείξουμε τα προβλήματα και να αναδείξουμε τα πλεονεκτήματα που έχουμε ως περιοχή για την τουριστική του ανάπτυξη». Με τη σειρά του, στην τοποθέτησή – εισήγησή του, ο διευθυντής Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Τριφυλίας, Αντώνης Παρασκευόπουλος, αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στους δύο τομείς που μπορεί να στηριχθεί η ανάπτυξη της περιοχής, τον πρωτογενή και τον τουρισμό, τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Ο πρωτογενής, σε συνδυασμό με τον τουριστικό, είναι οι τομείς που μπορούν να δώσουν μια δυναμική και ώθηση στην ανάπτυξη που θέλει η περιοχή και ευρύτερα ο τόπος μας και η οικονομία της χώρας. Με την αξιοποίηση όλων των προοπτικών, στον αγροτουρισμό, στον οινοτουρισμό και επενδύοντας στα προϊόντα μας, μπορούμε να δώσουμε τη δυναμική που πρέπει και να προσελκύσουμε κόσμο στην περιοχή!».
Από την πλευρά του, ο Geo – Go Founder της εταιρείας AboutHotelier.com, Γιάννης Κουτσόπουλος, αναφέρθηκε στη φιλοσοφία της, τονίζοντας: «Σκοπός μας είναι να αναδείξουμε τα προβλήματα που έχουν γενικότερα οι επιχειρήσεις και να τους δώσουμε λύσεις, έτσι ώστε μέσα από την εξέλιξη των υπηρεσιών τους να μπορέσουν να προβάλουν σωστά την εικόνα τους στο Διαδίκτυο και να προσελκύσουν μεγαλύτερο κοινό. Η προοπτική είναι τεράστια για όλες τις επιχειρήσεις, το μόνο που μένει είναι να δώσουν τα κατάλληλα εργαλεία στο επισκέψιμο κοινό, να μετρήσουν τα αποτελέσματα και να ερευνήσουν σωστά τις συμπεριφορές των καταναλωτών, έτσι ώστε να τους δείξουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του να τα ταξιδέψει κάποιος στην περιοχή», κάτι που παρέχει η εταιρεία, αξιοποιώντας τις ειδικές γνώσεις των ανθρώπων της για τον τουρισμό και εξειδικευμένα το χώρο του Hospitality, προσφέροντας στα καταλύματα νέας γενιάς τεχνολογίες και καινοτομίες.
Με πληροφορίες από το ΘΑΡΡΟΣ και το kyparissianews.com

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη