google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Θέμα: το ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ πρόβλημα της Κυπαρισσίας, και η λύση του

Θέμα: το ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ πρόβλημα της Κυπαρισσίας, και η λύση του

Μόνο και μόνο  που μιλάμε για κυκλοφοριακό πρόβλημα σε μια μικρή επαρχιακή πόλη, -και μάλιστα εν μέσω μεγαλης οικονομικής κρίσης-, είναι αστείο και τραγικό.
   Αστείο διότι δηλώνουμε πώς υπαρχουν πολλά αμάξια, περισσότερα απ όσα χωράνε οι δρόμοι, γι αυτό και υπάρχει πρόβλημα...
   Το κυκλοφοριακό δεν λύνεται με μονοδρομήσεις, όπως αποφάσισε το Δ.Σ. Δεν είναι λύση να γυρίζουν τα αμάξια γύρω-γύρω σαν τα 'συγκρουόμενα'.
  Και η απόδειξη πως κάνουν  λάθος, είναι πως μιλούν για την κυκλοφορία των αυτοκινήτων, ενώ κανείς δεν νοιάζεται για την ασφαλή κυκλοφορία των πεζών. Η πόλη μας δεν έχει διαβάσεις πεζών!. Αυτό είναι το τραγικό!.

    Η λύση στο υπάρχον κυκλοφοριακό πρόβλημα είναι πολύ απλή, πολύ λογική, συμφέρει όλους , όμως πρεπει και όλοι να κάνουμε μικρές υποχωρήσεις.

 1. Περιορισμός των ιδιωτικών αυτοκινήτων, περιορισμός στις θέσεις στάθμευσης, και αύξηση των μέσων μαζικής μεταφοράς (μικρά λεωφορεία-ταξί), καθώς και αύξηση των ποδηλάτων και πεζών.
   Πιο λιανά : απομακρύνονται εκτός πόλης όσα  οχήματα είναι σε χρόνια ακινησία ή  χωρίς αριθμούς.  Απαγόρευση στάθμευσης σε πολλά κεντρικα σημεία, όσο κι αν αυτό ενοχλεί μερικούς.  Το τέλειο θα ήτανε η  δημιουργία χώρων που να αράζουν τα αυτοκίνητα τους εκτός πόλεως , σε ειδικά  φυλασσόμενα παρκιγκ.

 2.  Περιφερειακός δρόμος διπλής κατευθύνσεως  ξαναγίνεται ο παλαιός: σταθμός τραίνου, ένωση, ευαγγελίστρια, πανηγύριστρα. Να μην περνούν απο την κεντρική  πλατεία διερχόμενα οχήματα και ιδίως φορτηγά, τρακτέρια κλπ.  Μεταφορά του ΚΤΕΛ στο νεοκλασσικό πέτρινο οίκημα του ΟΣΕ, να δημιουργηθεί εκεί πλατεία σταθμού + πιάτσα ταξι..
  Να γίνουν 2-3 μικρές πιάτσες ταξί, η μια σε άνω πόλη. (Θα έπρεπε να υπάρχει δυνατότητα για ταξί ενος επιβάτη, π.χ. σμαρτ, αφού οι 8 στις 10 κούρσες έχουν  μόνον  έναν  επιβάτη. Θα έπρεπε να υπήρχαν  και ταξί-λεωφορεία, δηλαδή μικρά λεωφορεία που να παίρνουν πελάτες απ το δρόμο)
  Η λύση -με δυο λόγια - είναι να γίνουν 50-100 ταξί, και να αφήσουμε τα δικά μας οχήματα. Στο μέλλον θα γίνουν ακόμα και μηχανάκια-ταξί.
   Να δρομολογηθουν  μικρά λεωφορεία , ανοικτά το καλοκαίρι, για μεταφορά άνω πόλη, κάτω, κλπ, και συχνά δρομολόγια για τα γύρω χωρια.
  Στην πλατεια άνω πολης πρέπει να απαγορευτούν πλήρως τα Ι.Χ., μόνο σε ιδιωτικό πάρκιγκ, όποιος έχει.

  Η Κυπαρισσία είναι ένα  μεγάλο  χωριό,  δεν είναι  μεγάλη πόλη. Θα λέγαμε πως δεν χρειάζονται καθόλου αυτοκίνητα, μόνο  50-100 ταξί, 2-3 λεωφορειάκια , και εκατοντάδες ποδήλατα.  Μέχρι και τα βενζινάδικα θα έπρεπε να ήταν εκτός πόλης.
  Επειδή είμαστε ,-όμως- , ρεαλιστές ξέρουμε πως δεν θα γίνουν όσα προτείνουμε, όπως και δεν θα πετύχουν όσα προτείνει το Δημοτικό Συμβούλιο. Αυτοί  το παραδέχονται πως θα αποτύχουν ?

  Αλλά γιατί οι κυπαρισσιώτες (όπως και όλοι οι Ελληνες) αγαπάνε τόσο το αυτοκίνητο.?  Ο ένας λόγος είναι για να κάνουν  επίδειξη. Αλλά υπάρχει και ενα άλλος λογος που βγάζει και γέλιο, και σχετίζεται και με τα μαύρα γυαλιά που φορούν. Γυρίζουν με το αυτοκίνητο, γιατί αν περπατάγανε θα έρχονταν φάτσα με αλλους πεζούς, που θα έπρεπε να τους χαιρετίσουν. Αλλά δεν θέλουν ούτε  να τους βλέπουν αφού είναι όλοι τους τσακωμενοι, γι αυτό φορούν μαύρα   γυαλιά, γι αυτό και κρύβονται και πίσω απο τα τζάμια του Ι.Χ., γι αυτό και έχουμε το κυκλοφοριακό πρόβλημα...
  Αντωνης Αντωνόπουλος, Κυπαρισσία

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη