google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΝΩΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΑ- ΤΟ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ

ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΝΩΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΑ- ΤΟ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ

Δεν μας αξίζει αυτό που γίνεται. Αδέρφια να “σκοτώνονται” με αδέρφια... Μόνο λύπη αισθάνομαι σήμερα, γιατί εκείνο που φοβόμουν πολύ πως θα γινόταν, δυστυχώς, έγινε. Μια “μάχη” ξεκίνησε αυτή του διχασμού κι αυτός ο... πόλεμος έχει μόνο χαμένους. Χωρισμένοι σε ένα δίλημμα δειλίας, σε ένα δίλημμα υπεροψίας, σε ένα δίλημμα που “καλλιεργεί” μια επίπλαστη πραγματικότητα, που αυτή – όπως και να 'χει – αύριο θα είναι σκληρή, θα είναι εκείνη που δεν θέλει κανείς μας. Όλοι φτάσατε με τόσο “σθένος” (εδώ μέσα και αλλού…) να γίνεστε “υπηρέτες” του διχασμού και όλοι “πολέμιοι” του διαφορετικού. Φτάσατε – γιατί Θεέ μου – να κοιτάτε τα αδέρφια σας στα μάτια και να “βγάζετε” το μάτι σε όποιον έχει άλλη άποψη από τη δική σας. Φτάσαμε σε αυτή τη χώρα, η επιβολή της άποψης, να αποκαλείται η “δική μας δημοκρατία”. Ποτέ μια τόσο δημοκρατική διαδικασία, δεν θα γινόταν “συνένοχη” σε ένα δράμα. Ποτέ μια τέτοια διαδικασία δεν θα έσπερνε έναν τέτοιο σπόρο διχασμού. Αυτό που θέλανε – όποια και είναι η επιλογή – το καταφέρανε. Να μοιράσουνε στον κόσμο, σε ένα ψευδεπίγραφο “ναί” ή“όχι”, σε ένα ερώτημα που η απάντηση δεν είναι η επιλογή που θέλουμε! Ποιος από εσάς μπορεί να μου υπογράψει πως η απάντησή του θα διασφαλίσει το μέλλον των παιδιών μας…
Για να έρθω να τον βρω μετά από λίγο καιρό και να του απαιτήσω να με κοιτάξει στα μάτια, όπως εγώ θα πρέπει να εξηγήσω τις δικές μου αλλά και τις δικές σας… επιλογές στο παιδί μου. Στη χώρα που γέννησε τη Δημοκρατία χώρισαν τη χώρα “μας” – και όχι “τους” – στη μέση. Όποιος δεν συμφωνεί με το μισό και είναι με το άλλο μισό, είναι “εχθρός”. Έτσι, “εξυπηρετώντας” αυτήν τους την πολιτική, γίνεστε συνένοχοι σε αυτό που μας έκαναν, γίνεστε συμμέτοχοι στον “διχασμό”. Ένα πράγμα μόνο, πρέπει, γιατί τα όσα έρχονται θα είναι εξαιρετικά δύσκολα. Μετρήστε την συνείδησή σας και με λογική επιλέξτε. Όμως ένα μην κάνετε. Μην κομματιάζετε την Ελλάδα στα δύο. Εγώ θα αγκαλιάσω ξανά το παιδί μου και θα του πω ξανά να μιλάει για αγάπη και ενότητα, γιατί έτσι μπορούμε. Δεν πρέπει να χωριστούμε, αδέρφια… "Είμαι καλύτερος από ότι είμαι. Είμαι καλύτερος από ότι θέλετε να γίνω".

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη