google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟΙ ΣΤΟΝ ΗΜΙΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΟΛΥΜΠΙΑΣ

ΦΙΛΙΑΤΡΙΝΟΙ ΣΤΟΝ ΗΜΙΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΟΛΥΜΠΙΑΣ

Ο 2ος Μαραθώνιος Ολυμπίας ολοκληρώθηκε την Κυριακή 27 Μαρτίου με απόλυτη επιτυχία. Δρομείς από όλα τα μέρη της Ελλάδος αλλά και ένας αξιόλογος αριθμός ξένων δρομέων έζησαν όμορφες δρομικές εμπειρίες στον νομό Ηλείας. Ανάμεσά τους και πέντε Φιλιατρινοί, ο Νικόλαος Οικονομόπουλος (1:43:55), ο Αδάμ (Μάκης) Νικολόπουλος (1:47:02), ο Άγγελος Οικονομόπουλος (1:52:46), ο Πέτρος Νικολόπουλος και ο Χρήστος Μπαρκάς (2:15:15), σημειώνοντας μάλιστα αξιόλογες επιδόσεις.
Ο δρομέας Μάκης Νικολόπουλος δήλωσε: «Ήταν μία δύσκολη διαδρομή. Πάντα πριν τον αγώνα εύχομαι καλή επιτυχία στους συναθλητές μου. Υπάρχουν παράμετροι που δεν μπορώ να ελέγξω και γι’ αυτό προσπαθώ να είμαι συγκεντρωμένος στο μάξιμουμ σε αυτό που κάνω. Δεν μου αρέσει να ρίχνω την ένταση και θα ξαναπώ πως το τρέξιμο με κάνει να αισθάνομαι ζωντανός. Αυτή η δραστηριότητα απελευθερώνει την ψυχή σου. Εύχομαι Υγεία σε όλους». Ο δρομέας Χρήστος Μπαρκάς δήλωσε: «Ο 1ος Ημιμαραθώνιος στη ζωή μου είναι γεγονός. Η στιγμή του τερματισμού στην Αρχαία Ολυμπία απερίγραπτη! Η επίδοσή μου για 1ο Ημιμαραθώνιο πολύ καλή (02:15:15), σε μια ιδιαίτερα δύσκολη και απαιτητική διαδρομή με αρκετές ανηφόρες! Ο τερματισμός μου αυτός αποκτά μεγαλύτερη αξία, αν αναλογιστεί κανείς ότι πριν μόλις 6 μήνες περίπου έτρεξα τον πρώτο μου αγώνα 10 χλμ στο Navarino Challenge (13-09-2015) στο Costa Navarino. Από τότε, έτσι ξαφνικά, μπήκε στο πετσί μου η ενασχόληση με το τρέξιμο, η ενασχόληση με τον αθλητισμό, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν γυμναζόμουνα προηγουμένως".

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη