google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ΑΛΙΕΥΤΙΚΑ ΚΑΤΑΦΥΓΙΑ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΑΛΙΕΥΤΙΚΑ ΚΑΤΑΦΥΓΙΑ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑ

Νόμιμα οι αρχές… παρανομούν για να υλοποιήσουν τα έργα αποκατάστασης ζημιών στα λιμάνια και τα αλιευτικά καταφύγια της Μεσσηνίας.Και αυτό γιατί σύμφωνα με το νόμο, των δημοπρασιών, αυτόν που γνωρίζει ο τεχνικός κόσμος της χώρας, τέτοια έργα δεν μπορούν να γίνουν. 
Ενα ακόμα παράλογο στον κόσμο των δημοσίων έργων του τόπου μας. Το "αποκάλυψε" η πρόσφατη ιστορία με την παρέμβαση στο καταφύγιο της Στούπας, που ακυρώθηκε, αναβλήθηκε εξαιτίας των αντιδράσεων των τοπικών φορέων. Και δικαιολογημένα με την κοινή λογική, γιατί δεν είναι δυνατόν να κάνεις λιμενικό έργο στην παραλία της Στούπας μέσα στο καλοκαίρι. Είναι σαν να βγάζεις τα μάτια σου μόνος σου.Την κοινή λογική, όμως, με βάση τις οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες μιας περιοχής, ο νόμος για τα έργα με τη διαδικασία των έκτακτων γεγονότων, της Πολιτικής Προστασίας, δεν την έχει σε προτεραιότητα.
Σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις το έργο σύντομα, σύμφωνα με τη δική του λογική. Και σωστά μέχρι εκεί. Αν δεν προλάβεις όμως, ατύχησες. Το έργο ακυρώνεται, αναβάλλεται. Μέχρι να καταστραφεί ακόμα περισσότερο από ένα νέο έκτακτο γεγονός.Ο μόλος της Στούπας έχει καταστραφεί εδώ και χρόνια, αλλά με τη νόμιμη διαδικασία, της δημοπρασίας, δεν μπορεί να προστατευτεί, δεν μπορεί να γίνει το έργο! Και αυτό γιατί οι τιμές που έχει βάλει ο τότε υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς -αυτές ισχύουν ακόμα- είναι χαμηλές, εξευτελιστικές. Κανένας εργολάβος δεν πάει να δώσει προσφορά, γιατί δεν μπορεί με κανένα τρόπο να κερδίσει.
 Ετσι η Περιφερειακή Ενότητα Μεσσηνίας περίμενε την κατάλληλη ευκαιρία. Να προκύψει νέα καταστροφή, να επιδεινωθεί η κατάσταση από έκτακτο γεγονός, όπως και έγινε το Μάρτιο με τοπικό μηχανισμό. Εβαλε σε εφαρμογή το μηχανισμό της διαδικασίας έκτακτων αναγκών, που έχει ελάχιστες αδειοδοτήσεις και καθόλου περιβαλλοντικά, αλλά και καλύτερες τιμές. Ηταν και η συγκυρία του πλωτού γερανού από το έργο στο Ακρογιάλι, που παρέμενε στο λιμάνι της Καλαμάτας. Ομως, κάτι οι εκλογές, κάτι οι ρυθμοί του Δημοσίου και η αβλεψία σε μια άδεια ρυμουλκού, έδωσαν το πράσινο φως για το έργο μέσα στην τουριστική σεζόν. Οπότε λογικά ήρθε το απαγορευτικό από την τοπική κοινωνία. 
Με τον ίδιο τρόπο έγιναν οι παρεμβάσεις σε Μάραθο, Πεταλίδι, Αγιο Ανδρέα, Φοινικούντα και Αγιο Νικόλαο.
Τώρα η Στούπα πρέπει να περιμένει την επόμενη ζημιά για να γίνει το έργο. Ας ελπίσουμε να μην είναι τέτοια που θα διαλύσει τελείως το μόλο. Αφού όλα αυτά είναι γνωστά, γιατί δε διορθώνονται; Γιατί εξακολουθούμε να κοροϊδευόμαστε; Γιατί δε βελτιώνονται οι τιμές της δημοπρασίας με την κανονική διαδικασία, για να υπάρχει μεγαλύτερη διαφάνεια και ειλικρίνεια; Γιατί έτσι φαίνεται να βολεύει…
 Πηγή: eleftheriaonline

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη