google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΜΠΗ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΜΠΗ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑ ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

ΣΤΡΙΜΩΓΜΕΝΟ είναι το αρμόδιο υπουργείο για την τύχη μεγάλων τμημάτων οδικών αξόνων στη Πελοπόννησο και κυρίως στο έρφο της κατασκευής Ολύμπιας οδού, μετά την επιλογή της μηδενικής λύσης στο Δυτικό τμήμα από την Πάτρα μέχρι την Τσακώνα, μήκους 180χλμ. Το που βρίσκεται σήμερα η κατάσταση παρουσιάζεται ως εξής:
ΠΑΤΡΑ-ΤΣΑΚΩΝΑ
Σε αυτό το κομμάτι υπήρξε τριπλός διαχωρισμός από το Υπουργείο Υποδομών για να μπορέσουν κάποια στιγμή να κατασκευαστούν. Η πρώτη δημοπράτηση που αφορά το τμήμα Πάτρα-Πύργος μήκους 75χλμ ακυρώθηκε ως ένα και αδιαίρετο έργο και αποφασίστηκε να σπάσει σε 8 ή 9 εργολαβίες. Η προκήρυξη των δημοπρατήσεων θα ξεκινήσει τις επόμενες εβδομάδες και ο στόχος είναι στις αρχές του 2016 να ξεκινά η κατασκευή όλων των τμημάτων. Χρηματοδοτείται ως ένα από τα πρώτα έργα του νέου ΕΣΠΑ 2014-2020 σαν δημόσιο έργο με κόστος 443εκ. ευρώ όπως αναφέρει η ιστοσελίδα ypodomes.com
ΤΣΑΚΩΝΑ-ΚΑΛΟ ΝΕΡΟ
Το μήκος του τμήματος είναι 50χλμ. To έργο έχει συσσωρεύσει τις αμαρτίες του παρελθόντος καθώς τεμαχίστηκε. Κουρεμένο ως τμήμα, ακυρωμένοι περιβαλλοντικοί όροι λόγω περιβαλλοντικών, μικρή ημερήσια κίνηση. Για αυτό το τμήμα όλα είναι πιθανά. Ο Υπουργός Υποδομών προ μηνών είχε πει ουσιαστικά πως δύσκολα θα μπορέσει κάτω από αυτές τις συνθήκες να γίνει κάτι τουλάχιστον στην περίοδο που διανύουμε...
ΚΑΛΟ ΝΕΡΟ-ΤΣΑΚΩΝΑ
Σε αυτό το τμήμα έχουμε δύο πράγματα να σημειώσουμε. Η Τσακώνα θα αποτελέσει σημαντικό συγκοινωνιακό κόμβο καθώς ενώνεται με τον Αυτοκινητόδρομο Μορέα και πιθανολογείται πως θα έχει αξιόλογη κίνηση. Η δέσμευση του Υπουργείου Υποδομών για ολοκλήρωση των μελετών και δημοπράτηση δεν επετεύχθη τελικά και πλέον το έργο αρχίζει να "απομακρύνεται" επικίνδυνα χρονικά. Το μήκος του συγκεκριμένου τμήματος είναι 30χλμ. 

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη